Informacje

Generator materiałów biurowych z logo KIDP już w mDoradcy!

Data publikacji: 2014-07-18

Aktualność: Generator materiałów biurowych z logo KIDP już w mDoradcy!

Z inicjatywy Komisji Rozwoju i Promocji Zawodu KRDP w panelu mDoradca powstał mechanizm umożliwiający każdemu doradcy podatkowemu tworzenie materiałów biurowych zgodnych z Księgą Wizualizacji KIDP. Na gotowych wzorach teczki, koperty, papieru firmowego, wizytówki i notatnika można umieścić dane i logotyp doradcy podatkowego (kancelarii podatkowej), a następnie wydrukować je we własnym zakresie lub przekazać gotowe pliki drukarni.

Generator materiałów biurowych stanowi kolejny element kampanii, której celem jest zachęcenie Członków Izby do stosowania Systemu Identyfikacji Wizualnej Doradców Podatkowych. Wcześniej, razem z Biuletynem KIDP nr 2/2014, doradcy podatkowi otrzymali w wersji papierowej pakiet wzorów materiałów biurowych z logo KIDP.

Krajowa Rada Doradców Podatkowych już w 2008 r. zarekomendowała doradcom podatkowym stosowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej, podkreślając, że jedynie konsekwentne stosowanie przedstawionych w nim zasad, przyczyni się do zbudowania rozpoznawalnego wizerunku zawodu we wszystkich kręgach społecznych, a w szczególności wśród przedsiębiorców. Kwestia ta stała się szczególnie istotna w związku z podpisaniem przez Prezydenta RP ustawy deregulacyjnej, której przepisy wejdą w życie 10 sierpnia br.

Komisja Rozwoju i Promocji Zawodu KRDP serdecznie zachęca do korzystania z nowego narzędzia w mDoradcy (poniżej znajduje się instrukcja obsługi). Polecamy również lekturę listu prof. dr hab. Jadwigi Glumińskiej-Pawlic, Przewodniczącej KRDP w sprawie stosowania Systemu Identyfikacji Wizualnej KIDP (poniżej, w plikach do pobrania).

Instrukcja obsługi generatora

1. Zaloguj się do panelu mDoradca.
2. Kliknij na ikonkę “Wizualizacje” (w górnym poziomym menu) lub w zakładce “Konto”: Wnioski elektroniczne > System Identyfikacji Wizualnej.
3. Na ekranie wyświetli się “Generator wzorów dokumentów”, w którym znajdują się dwa pola do edycji:
a) Najpierw kliknij “Zmień dane”, aby w razie potrzeby modyfikować dane, które pochodzą z panelu mDoradca. Po modyfikacji danych należy kliknąć ikonkę “AKTUALIZUJ DANE”.
Uwaga: dane dodatkowych doradców podatkowych powinny być wpisane, jeśli mają znaleźć się na papierze firmowym kancelarii.
b) Następnie kliknij “Dodaj/zmień logotyp”, aby dodać lub zmienić logotyp swojej kancelarii. Dodaj logotyp zapisany na dysku swojego komputera i kliknij “DODAJ/ZMIEŃ”.
4. Kliknij na odpowiednią ikonę, aby wygenerować jeden ze wzorów dokumentów zgodnych z systemem identyfikacji wizualnej doradców podatkowych w formacie pdf.


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.